תאורה מגנטית – מה זה תאורה מגנטית והאם זה כדאי

היו לכם הרבה דילמות לגבי עיצוב הבית החכם שלכם? היה לכם ברור שאחד מהדברים ששווים את המחשבה שלכם הוא נושא התאורה? אתם לגמרי צודקים. תאורה, לבית חכם או לבית רגיל, היא עניין משמעותי ביותר. עם זאת, מה אתם יודעים על הנושא הזה? ואיך תוכלו לבחור את התאורה הנכונה לכם? בשנים האחרונות האופציה של תאורה מגנטית זוכה להצלחה, וזה לא במקרה. רוצים לדעת על מה כולם מדברים והאם זה יכול להתאים גם לכם? הינה כמה דברים שכדאי לכם לדעת בנושא.

מה זו בכלל תאורה מגנטית?

כדי להבין האם התאורה המגנטית יכולה להתאים לכם, אתם צריכים להבין על מה כולם מדברים. התאורה המגנטית היא למעשה תאורה משוכללת מאוד שבעבר לא הייתה קיימת. ניתן לחבר אותה לבית החכם, מה שמעניק לה תכונות ייחודיות. למשל, אם אתם כבר נמצאים במיטה ונזכרת שאתם צריכים משהו, תרצו להדליק את האור. מצד שני, לא תרצו להדליק בבת אחת את האור בכל הבית. לכן תאורה מגנטית. היא מאפשרת לנו למעשה הדלקת אור בצורה נקודתית. בנוסף, היא גם נראית מאוד מודרנית ויפה. לכן, מי שרוצה לעצב לעצמו בית חכם, חדש ומודרני, לרוב יבחר באופציה כזאת.

האם תאורת מגנט יכולה להתאים לכל מקום בבית?

טבעי שתרצו לדעת: האם תאורה מגנטית יכולה להתאים לנו לכל מקום? או שהיא יכולה להשתלב רק בחדרים מסוימים בבית? האמת היא, שפסי תאורה כזאת יכולים להשתלב היום נהדר בכל מקום שנרצה. לכן, בין אם אתם מנסים לבחור את התאורה הנכונה לכל הבית ובין אם אתם מאירים חדר אחד בלבד – זו אופציה טובה. זה לא במקרה שהיום כמעט בכל מקום אנחנו רואים שנעשה שימוש בתאורה כזאת. היא יוצרת לנו אווירה נהדרת והיא תמיד תגרום לכל מקום להיראות מאוד אלגנטי. לכן, גם אם אתם עושים היום שיפוץ בבית ורוצים להפוך אותו להרבה יותר אלגנטי ויפה, זה כדאי.

בתמונה: תאורה מעוצבת בסלון בעזרת גופי תאורה מגנטיים בתקרה

היתרונות של תאורה מגנטית

אי אפשר לדבר על תאורה מגנטית ולא להזכיר את היתרונות שלה. כלומר, יש כמה סיבות טובות שבגללן תאורה כזאת זוכה להצלחה. ראשית, כאמור, אפשר להתאים אותה לבית חכם. זה אומר שאם גם אתם בונים היום בית חכם, תאורה כזאת תהיה קלאסית עבורכם. שנית, כמובן שתאורה כזאת היא תאורה שאפשר לשלוט עליה מרחוק. בצורה כזאת אתם נהנים משיא הנוחות. מעבר לכך, אם אפשר לשלוט על התאורה הזאת מרחוק, זה אומר שיש כאן גם חיסכון באנרגיה. למה לשלם חשבונות חשמל מאוד גדולים אם אפשר לשלוט על האור מרחוק וכך לחסוך כסף ואנרגיה? 

האפשרות לשלוט על התאורה בעת תזוזה בחדר

כאן כבר מדובר על יתרון מודרני של ממש. אותה תאורה מגנטית למעשה נדלקת באופן אוטומטי כאשר מישהו ייכנס לחדר. זה נפלא כי זה פשוט נוח. נסו לדמיין את הסיטואציה הבאה: אתם בבית שלכם, בלילה. רוצים ללכת לרגע לחדר אחר ולא רוצים להדליק בעצמכם את האור. בכל חדר שבו יש לכם תאורה מהסוג הזה, האור פשוט נדלק עם כניסתכם. למעשה, לא רק שהאור נדלק, אלא גם נכבה כאשר אתם יוצאים מאותו חדר. מדובר על נוחות שלא הייתה קיימת בעבר, ואין ספק שזה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. היום אפשר גם לעצב את בית בעזרת תאורה כזאת. למשל, תוכלו לבחור לשקע את התאורה. בצורה כזאת הכול יהיה לא רק שימושי, אלא גם יפה ואלגנטי. הגמישות שמציעה לנו תאורה מגנטית היא משהו נדיר. לכן, אם אתם אנשים שאוהבים גמישות בבית ובעיצוב שלו – זו יכולה להיות אופציה שתתאים לכם.

איך בוחרים איפה להתקין תאורה כזאת?

יש כמה דברים שישפיעו בסופו של דבר על עיצוב הבית שלכם ועל האור שיהיה בו. אחד מהם, זו השאלה החשובה איפה אתם עומדים להתקין את התאורה המגנטית. זה נשמע לכם מוכר? אתם רוצים לקבל החלטה נכונה אבל אתם לא באמת יודעים דבר וחצי דבר על התחום הזה? אתם לא לבד. כאן בדיוק נכנסים לתמונה אנשי המקצוע שאליהם תוכלו לפנות. למעשה, המומחים יוכלו לעזור לכם לבחור את המקום הנכון ביותר לשילוש בל תאורה מסוג כזה. למשל, האם אתם רוצים תאורה כזאת במטבח? בחדר השירותים שלכם? או שאולי אתם רוצים אותה בכל הבית? ואיפה בדיוק משלבים אותה בחדר כך שהיא תהיה יפה? הרעיון הוא גם לנצל את מלוא הפוטנציאל של התאורה ולכן חשוב לשים לב לכל הפרטים האלה. זו בדיוק הסיבה שבגללה, אם תוכלו להיעזר באנשי מקצוע מובילים, לא כדאי שתוותרו על כך.

כל הסיבות לפנות למעצבי פנים כשבוחרים תאורה

ברור לכם שאתם רוצים לשלב בבית תאורה מגנטית? אתם עדיין בדילמה ולא יודעים האם גם אצלכם זו יכולה היות בחירה חכמה? אם כך, חשוב לדעת: זה הרגע לפנות למעצב פנים. אנשי מקצוע מומחים שמגיעים עם ידע וניסיון בתחום העיצוב יוכלו לעזור לכם על הצד הטוב ביותר. הם יוכלו לסייע לכם להבין איזה סוג של תאורה כדאי לבחור ואיפה בדיוק לשלב אותה. בנוסף, יש היום כל כך הרבה מעצבי פנים מוכשרים שמומחים בתחום התאורה, כך שברור מדוע כדאי להיעזר בהם. חשוב להבין: עיצוב הבית חייב לכלול גם את עיצוב התאורה. אם אתם כבר משקיעים בעיצוב של החללים השונים, כדאי יהיה לעשות זאת כמו שצריך. לכן עזרה מאנשי מקצוע טובים זה משהו שלא כדאי לוותר עליו, אז למה אתם מחכים?

תאורה מגנטית - כמה זה עולה?

אתם רוצים להשקיע בעיצוב התאורה בבית אך חוששים מהמחיר? ברור לכם ששילוב של תאורה מגנטית זו בחירה באופציה מודרנית ואתם חושבים שזה יעלה לכם הון עתק? מחכות לכם חדשות טובות. ממש כפי שקורה בתחומים אחרים, אנחנו רואים שגם כאן יש מחירים שונים ומגוונים. לכן, אם תרצו, תוכלו לבחור גם בתאורה מגנטית שלא עולה הרבה יותר מידי. בצורה כזאת תוכלו ליהנות מכל העולמות. מצד אחד, התאורה תיראה יפה ומודרנית. מצד שני, המחיר שתשלמו עליה יהיה נוח. לכן כדאי לקחת בחשבון את האופציה הזאת גם מבחינת העלויות. אומנם תאורה זה בהחלט משהו שצריך להשקיע בו, אך היום ההשקעה הכלכלית יכולה להיות סבירה ולא מוגזמת מידי. 

לסיכום: הקפידו להאיר כל אזור בבית

הטיפ האחרון שנוכל לתת לכם בהקשר של שילוב תאורה מגנטית בבית, זה להאיר הכול. כלומר, לא אחת קורה שאנשים מאירים רק אזורים מסוימים בתוך חדר. זה יוצר, אוטומטית, אזורים ״מתים״ שלא ממש רואים בכל חדר. ניתן למנוע את המצב הזה אם משלבים תאורה איכותית ומגנטית שמאירה כל אזור וחלל בחדר. בנוסף, כמובן שלצד התאורה המגנטית, תוכלו גם לשלב גופי תאורה שונים. כך תוכלו להימנע בקלות ממצב שבו אתם מאירים רק אזורים מסוימים. זה חשוב שכן רק אם כל אזור בחדר יהיה מואר – תוכלו להיות בטוחים שנעים לכם בחדר. אתם תראו שההשקעה בתכנון התאורה לבית זה משהו שישנה את האווירה כולה. התאורה תשפיע על החוויה ועל השימוש בכל אחד מחלקי הבית שלכם, כך שברור מדוע זה עניין מהותי.

29178